انجام پروژه یادگیری آماری پیشرفته
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

 باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام @ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های تحلیل آماری خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه های تحلیل آماری در حوزه پروژه های آمار ، پروژه آمار و احتمالات مهندسی ، انجام تحلیل آماری مقاله و پایان نامه را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه تحلیل آماری در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 
تحلیل آماری چیست؟

تحلیل آماری یا Statistical Analysis یکی از مهم ترین بخش های آمار است که کاربرد اصلی آن در جمع آوری و تجزیه وتحلیل داده ها می باشد. . انجام پروژه های تحلیل آماری نقش مهمی در بررسی روابط میان متغیرها و شناسایی الگو دارد. هدف از تحلیل آماری، استنباط نتایج کلی از داده‌ ها و بررسی صحت فرضیات و فرضیه‌های مطرح شده است. تحلیل آماری همچنین توانایی ارائه گزارش شامل جداول و نمودارهای آماری را دارد. در تحلیل آماری انجام پروژه های آمار به مجموعه داده هایی که به صورت عددی و توصیفی از یک پدیده مشخص در جامعه، بازار، علم، صنعت میپردازد و پروژه آمار کاربردی پیشرفته با  استفاده از روش‌های پیشرفته و تحلیل داده‌های بزرگ، اطلاعات بیشتری را درباره یک موضوع خاص میپردازد.  تحلیل آماری قابلیت های فراوانی از جمله تفسیر دقیق نتایج، خلاصه سازی داده ها و یافتن مقادیر تاثیر گذار دارد. امروزه برای تجزیه و تحلیل آماری از دو روش کمی و کیفی استفاده میشود در یک تعریف کلی تحلیل آماری عبارتست از گزارشی شامل جداول و نمودارهای آماری و تحلیل و تفسیر آنها، به گونه ای که تصویری روشن و توصیفی از داده ها و هم چنین استنباط های حاصل از استخراج نکات کلیدی و مدیریتی از داده ها ارائه می دهد. در این روش، داده‌ ها به صورت عددی جمع‌ آوری می‌شوند و سپس با استفاده از روشهای آماری مختلف مانند توزیع فراوانی، رگرسیون، آزمون فرضیه تجزیه و تحلیل میشوند. از آنجایی اطلاعات بدست آمده در علم آمار نیاز به تحلیل و تفسیر دارد اهمیت تحلیل آماری بیشتر نمایان میشود.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


به طور معمول تحلیل آماری توسط نرم افزار spss انجام میشود این نرم افزار امکاناتی فراوانی را برای تحلیل داده ها ارائه میدهد. استفاده از علم تحلیل آماری نیاز به داشتن دانش تخصصی در این حوزه می باشد این عمل توسط نرم افزارهای مختلف این حوزه انجام میشود دلیل انجام تحلیل آماری مشاهده تلاش های میدانی و عملی خود با جمع آوری انواع داده ها و پرسشنامه می باشد با استفاده از تحلیل آماری در قالب نمودار ، جدول می توانید نتایج مورد خود را مشاهده کنید امروزه تحلیل آماری به یکی از محبوب ترین زمینه های کاری تبدیل شده است علم تفسیر و تحلیل اطلاعات توسط نمودارهای گرافیکی انجام میشود باید توسط نرم افزارهای مختلف تحلیل شود تا به مفسر نتایج دلخواه را نشان دهند تحلیل آماری امروزه به یکی از مهم ترین ارکان مقایسه عملکرد و کارایی سازمان ها نسبت به یکدیگر می باشد نرم افزارهای مختلفی برای تحلیل آمار می باشد که در تمامی دانشگاه های دنیا به عنوان یک نرم افزار تخصصی تحلیل آماری تدریس می شود.

 
آمار چیست؟

آمار یا statistics یکی از مهم ترین رشته های علوم انسانی می باشد که کاربرد اصلی آن در تجزیه و تحلیل داده‌ می باشد. انجام پروژه های آمار اهمیت فراوانی در رائه پیش‌بینی‌ های دقیق برای رویدادهای آینده دارد. هدف اصلی از رشته آمار گردآوری، خلاصه کردن و طبقه بندی، توصیف و تحلیل داده ها و استفاده از آنها برای پیش بینی، برآورد و تخمین رویدادها می باشد. آمار همچنین توانایی استفاده از تکنیک‌ های مختلف مانند تحلیل مجموعه داده‌ ها، طراحی آزمایش‌ ها، تحلیل پویایی‌ ها و مدل‌ سازی، به بررسی و تحلیل داده‌های مختلف دارد. رشته آمار دارای قابلیت های فراوانی از جمله تجزیه و تحلیل داده ها ، پیش بینی ، طراحی آزمایش ها ، تحلیل روابط ، تحلیل رفتار و پیدا کردن مدل ها را دارا می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های تحلیل آماری را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی تحلیل آماری

انجام پروژه درسی تحلیل آماری

انجام پروژه کلاسی تحلیل آماری

انجام پروژه مدل های آماری

انجام پروژه یادگیری آماری پیشرفته

انجام پروژه تحلیل آماری با با متلب

 

انجام پروژه آمار

 
مراحل انجام یک پروژه تحلیل آماری

۱- تعریف سوال پژوهشی: در گام اول از انجام پروژه تحلیل آماری باید سوال پژوهشی خود را تعریف نمایید این سوالات باید مرتبط با حوزه کاری که قرار است بر روی آن فعالیت داشته باشید انتخاب شود

۲- جمع آوری داده : تحلیل آماری علم است که با داده ها گره خورده است در گام دوم نیاز داریم داده های مرتبط و متناسب از طریق پرسشنامه ، مصاحبه جمع آوری کنیم

۳- تحلیل داده ها : در گام سوم نیاز است داده های خود را مورد بررسی قرار داده و داده های تکراری و نامربوط حذف شود

۴- استفاده از مدل آماری : در این گام باید مدل مناسب از میان حجم انبوهی از داده ها استخراج شود

۴- استخراج الگو : در همه مدل های آماری یک الگو منظم داریم که براساس مجموعه داده های ما شکل گرفته است در این گام باید یک الگوی مناسب با توجه به نوع مدل انتخاب کنیم

۵- استفاده از نرم افزار های آماری : در گام پنجم باید با توجه به نرم افزارهای تخصصی رشته آمار تحلیل های لازم صورت گیرد

۶- نتیجه گیری: در گام ششم ، باید نتایج به دست آمده را تفسیر کنید و به سوال پژوهشی خود پاسخ دهید. همچنین، باید به دلایل و توضیحاتی که به نتایج رسیده اید، اشاره شود

۷- مشاهده خروجی و ارائه نتایج : در گام آخر باید خروجی موردنظر را مشاهده کرده و در صورت نیاز به اصلاحات ، بهینه سازی بر روی مدل صورت گیرد

 
معرفی تکنیک های مختلف تحلیل آماری

۱- تحلیل آماری توصیفی : ساده ترین روش تحلیل می باشد که از روش های عددی برای توصیف کمیت ها استفاده میکند

۲- تحلیل آماری استنباطی : در این روش از استنباط و نتیجه گیری برای یافتن نتایج استفاده میشود

۳- تحلیل آماری هم بستگی : در این روش از پیش بینی برای یافتن ارتباز میان عناصر مختلف استفاده میشود

۴- تحلیل آماری اکتشافی : در این روش از یک سری فرآیندها برای پیدا کردن الگوی رفتاری در میان مجموعه داده ها استفاده میشود.

 
اهمیت رشته آمار در چیست ؟

امروزه اهمیت رشته آمار در حوزه های مختلف و همچنین به دلیل قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین پیش بینی داده ها بر کسی پوشیده نیست. رشته آمار به دلیل توانایی تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده و استخراج نتایج مفید در بسیاری از حوزه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی، کاربردهای فراوانی دارد . همچنین، تحلیل داده‌های آماری به شرکت‌ها و سازمان‌ها در تصمیم‌گیری‌ های مهم کمک میکند و در پیش‌بینی نتایج و تحلیل خطاها نیز مفید است. مدیران شرکت ها و مراکز مختلف  با استفاده از رشته توانایی تصمیم گیری های بهتر را خواهند داشت. به علاوه، در پژوهش علمی و تحقیقات بازاریابی نیز نقش مهمی دارد.

 
آمار و احتمالات مهندسی چیست ؟

آمار و احتمالات مهندسی یکی از شاخه های کاربردی از حوزه آمار می باشد که بیشتر به حوزه احتمالات در آمار می پردازد. این گرایش که شاخه‌ای از ریاضیات است که به بررسی روش‌های جمع‌آوری ، تئوری احتمالات، تحلیل و تفسیر داده‌های عددی و تصادفی می‌پردازد. انجام پروژه آمار و احتمالات مهندسی نقش اساسی در بررسی نرخ وقوع پدیده ای در حوزه خاصی دارد. این رشته شامل مباحث متغیرهای تصادفی، احتمالات و پیشامدهای تصادفی و آزمون فرض می باشد. در مهندسی، آمار و احتمالات برای تحلیل داده‌های تجربی ، طراحی آزمایشات و پیش‌ بینی عملکرد سیستم‌ها استفاده می‌شود. برخی از موضوعات مطرح در آمار و احتمالات مهندسی شامل توزیع‌های احتمال، تحلیل رگرسیون، طراحی آزمایشات، تجزیه و تحلیل داده‌های چند متغیره و تحلیل پایداری سیستم‌ ها است.

 
ضرورت استفاده از علم تحلیل آماری

امروزه با توجه به حجم عظیم داده ها تحلیل آنها و همچنین گرفتن آمارهای مختلف و دادن آمار از نتایج یافته های بدست آمده اهمیت زیادی دارد آمار یک علم است ولی از مدل های ریاضی برای رسیدن به نتایج استفاده میکند ضرورت استفاده از آمار استفاده از داده ها برای نتیجه گیری در مورد مسائلی که آینده های آنها مشخص نیست توصیف میشود با استفاده از آمار میتوان برنامه ریزی های بلندمدت کرد و به اهداف موردنظر رسید در تمامی تصمیم گیری های مهم و برنامه ریزی اساسی تهیه اطلاعات و آمار از تمامی امکانات بخش های مهم یک کشور یا سازمان نقش محوری ایفا میکند

 

انجام پروژه های تحلیل آماری

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه نرم افزار nvivo

انجام پروژه های R

انجام پروژه نرم افزار spss

سفارش پروژه لیزرل

انجام پروژه دیتا آنالیز

سفارش پروژه ساس

انجام پروژه پریماورا

انجام پروژه مکس کیودا

انجام پروژه msp

انجام پروژه اکسل

انجام پروژه کامفار

 
تحلیل آماری مقاله و پایان نامه چیست ؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


تحلیل آماری مقاله و پایان نامه یکی از مهم ترین مراحل انجام آنهاست و به معنای استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های آماری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و نتایج به دست آمده از یک تحقیق است. این تحلیل‌ها معمولا شامل استفاده از روش‌های توصیفی  مانند میانگین، مد، پراکندگی  و روش‌های استنباطی مانند آزمون فرض، تحلیل رگرسیون، تحلیل واریانس برای بررسی رابطه بین متغیرها و اثبات فرضیات مطروح شده در تحقیقات علمی است. تحلیل آماری در مقالات علمی و پایان نامه ها به منظور اثبات یا رد فرضیات، بررسی رابطه بین متغیر ها، یافتن الگو های جدید یا کشف دانش جدید از داده ها صورت می گیرد.

 
آشنایی با بخش های مختلف تحلیل آماری

۱- بخش کاوش داده ها : این بخش از تحلیل آماری شامل استفاده از الگوریتم های مختلف برای کاوش داده ها و تشخیص الگوهای مختلف در داده ه می باشد.

۲- بخش تحلیل خوشه بندی : این بخش از تحلیل آماری شامل تقسیم داده ها به گروه های مشابه بر اساس ویژگی های مشترک و شباهت های داده ها می باشد.

۳- بخش تحلیل عاملی : این بخش از تحلیل آماری شامل استخراج عوامل مختلف از داده ها و بررسی رابطه بین این عوامل می باشد.

۴- بخش تحلیل پویا:  این بخش از تحلیل آماری شامل بررسی تغییرات داده ها در طول زمان و تحلیل تحولات و روندهای مختلف می باشد.

۵- بخش تحلیل شبکه:  این قسمت از تحلیل آماری شامل بررسی رابطه بین اجزای مختلف داده ها و تحلیل شبکه های پیچیده می باشد.

۶- بخش تحلیل بایاس و واریانس : این این بخش از تحلیل آماری شامل بررسی میزان بایاس و واریانس در داده ها و تحلیل اثرات آنها بر نتایج می باشد.

۷-بخش  تحلیل احتمالاتی : این بخش از تحلیل آماری شامل استفاده از مدل های احتمالاتی برای تحلیل داده ها و پیش بینی نتایج آینده می باشد.

 
اهمیت تحلیل آماری در چیست ؟

تحلیل آماری از مهترین مباحث در بحث پژوهش های آماری می باشد با استفاده از این تحلیل میتوانید درک درستی از اهداف تحقیق ، فرضیه های علمی داشته باشید در تحلیل آماری شامل گزارشی از جداول و نمودارهای آماری و تفسیر و تحلیل آنها می باشد و همچنین باید مولفه های تاثیر گذار در علوم آمار را شناسایی کرده و در نهایت اشکال مورد نظر را قالب نرم افزار ترسیم نمایید معمولا علم تحلیلی آماری توسط نرم افزارهای مختلفی انجام میشود تحلیل آماری توسط ابزارهای مختلفی انجام میشود که بدون این ابزارها نمیتوان نمودارهای لازم استخراج کرد زیرا برای تجزیه و تحلیل داده ها نیاز به عملیات های آماری خاصی است که محاسبات آن به صورت دستی غیر ممکن یا بسیار سخت و زمان بر می باشد.

 
کاربردهای تحلیل آماری

۱- قابلیت بهینه سازی انواع مسائل با آماری

۲- توانایی ارزیابی انواع مسائل

۳- قابلیت بهبود کنترل کیفیت با حل مسائل آمار

۴- کاربرد گسترده در حوزه ورزش ، داروسازی ، علوم مهندسی

 

مراحل انجام پروژه تحلیل آماری

    ارسال پروژه تحلیل آماری از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه تحلیل آماری توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه تحلیل آماری براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه تحلیل آماری توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه آمار با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه تحلیل آماری با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه آمار به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه انجام پروژه های تحلیل آماری دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه آمار چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه تحلیل آماری خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه آمار وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه تحلیل آماری منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری آمار

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه تحلیل آماری در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های آمار به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی تحلیل آماری توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های آمار انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه تحلیل آمارپروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده برای پروژه آمار

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


 

نحوه قیمت گذاری در پروژه آمار به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه تحلیل آماری من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه تحلیل آماری در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

ضمانت در انجام پروژه تحلیل آماری به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه تحلیل آماری دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.
زمان تحویل پروژه تحلیل آماری چگونه تعیین می‌شود
مهم ترین علم هایی که هم اکنون در خیلی از کشورها مورد توجه قرار گرفته است علم آمار می باشد ,که هر آنچه را  که به فکر ما می رسد را در بر می گیرد.

علم آمار از همان ابتدای بشریت وجود داشته و همیشه نیاز به آن را در زندگی می توان احساس کرد با این تفاوت که به مرور زمان این علم وسیع تر شده و کارایی بهتری پیدا کرده به طوری که در هر زمینه ای از آن بهره می برند.

این علم که بر پایه ریاضیات است، به جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه اطلاعات ارقام میپردازد.

متخصصین آمار معمولا دانش خود را در علوم مختلفی از جمله: اقتصاد، زیست شناسی، مهندسی، پزشکی، بهداشت عمومی، روانشناسی، بازار یابی، آموزش و ورزش بکار می برند.

هدف از علم آمار کمک به تفکر علمی است و آمار شناس شخصی است که با مشاهده، اطلاعاتی را بدست می آورد و سپس با استفاده از اطلاعات بدست آمده، اتفاق ها و حوادث را پیش بینی می کند.
سفارش انجام پروژه آمار به گروه آنلاین سپار اوج دانش:

در این راستا موسسه پروژه سرای اوج دانش می کوشد تا با انجام پروژه ه آمار در این زمینه ی وسیع, خدمت بزرگی را ارائه دهد.

انجام پروژه آمار - انجام پروژه آماری
متخصصین تحلیل گر آماری:

در تحلیل آماری spss همیشه باید فرد تجربه بسیار بالایی داشته باشد و با هر نوع شرایطی در تحلیل داده ها یا آمار آشنایی داشته باشد و تخصص کافی را نیز در آن شرایط کسب کرده باشد.
این تجربه و تخصص زمانی کسب می شود که فرد بتواند در فضاهای مختلف چه نرم افزاری چه تحلیل روی کاغذ ، به تحلیل بپردازد.
مهمترین نرم افزار هایی که در انجام پروژه آماری مورد توجه قرار می گیرد:

    نرم افزار SPSS
    نرم افزار R
    و هر نوع نرم افزار دیگری که در این زمینه قدم مثبت بردارد مانند PLS ، AMOS ، ARC GIS ، EXCEL ، EVIEWS ، LISREL و Minitab و…

آمار پروژه احتمال

انجام پروژه آماری spss

انجام تحلیل آماری spss یکی از تحلیل هایی هست که تقریبا بین تحلیل گرها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد از این رو در این زمینه اوج دانش متخصصانی را دارد که با سرعت زیادی می توانند تحلیل های آمازی spss را انجام دهند و بهترین نتایج را کسب کنند.

در انجام این نوع پروژه ها متخصصان اوج دانش همواره می کوشند تا بهترین کیفیت و با بیشترین پشتیبانی کار را به اتمام برسانند ، همچنین در تلاش هستند که با کمترین هزینه پروژه های تحلیل آماری را انجام دهند.
معرفی کوتاه نرم افزار spss

spss به طور کلی یک برنامه تحت ویندوز است که اطلاعات مختلف(مثلا اطلاعات یک آزمون ، اطلاعات یک پرسشنامه) را دریافت می کند، داده ها را تحلیل می کند و نمودار و جداول را برای آن ها رسم می کند.

در ضمن اس پی اس اس یا SPSS مخفف عبارت “Statistical Package for the Social Sciences” به معنی بسته ی آماری برای علوم اجتماعی  می باشد.
انجام پروژه های آماری با زبان r
معرفی کوتاه زبان آر R

آر R زبان برنامه نویسانی آماری است که برای تحلیل داده و محاسبات آماری استفاده می شود و مبنای آن زبان های اس S و اسکیم Scheme می باشد.

این زبان به رایگان در اختیار عموم قرار دارد و برای سیستم عامل های مثل ویندوز مک و برخی لینوکس ها قابل دسترسی است.
محدوده های زبان آر
آماری در سایت استاتیستا، به یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه آمار و اقتصاد شناختی می‌پردازد. این موضوع به صورت کامل و جامع، نحوه استفاده از ابزارهای آماری برای رسیدن به نتایجی دقیق و قابل اطمینان را در پژوهش‌های همه فرصت، آموزشی و تحلیل داده‌ها معرفی می‌کند.

شروع کار با استاتیستا، با لینک دانلود و نصب رایگان، بسیار ساده است. بعد از نصب، کاربر باید کاربرانه خود را ایجاد کند تا بتواند در قابلیت‌های این سایت دسترسی پیدا کند. از میان ابزارهای آن، می‌توان به تجزیه و تحلیل داده‌ها، ارائه نمودارها، تفاوت‌ها و رویه‌هایی که در داده‌ها وجود دارد اشاره کرد.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


استفاده از استاتیستا، برای تحلیل داده‌های پژوهشی، از آسانی بالایی برخوردار است و می‌تواند در ایجاد یک شناخت درست از داده‌ها و کمک به تدوین و تحقیق در پژوهش‌های گوناگون کمک کند. با این آموزش می‌توانید با خیال راحت از استاتیستا استفاده کنید و داده‌های تحقیقی خود را به یک نتیجه دقیق تبدیل کنید.
“مقدمات آمار و استفاده از ابزارهای آماری در سایت استاتیستا (مقدمات، ابزارهای آماری، سایت استاتیستا

آمار به عنوان یکی از رشته‌های مهم و جذاب علمی، از دیرباز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با پیشرفت فناوری، ابزارهای آماری متنوعی برای استفاده در تحلیل داده‌ها و انجام آزمایش‌های آماری توسعه یافته‌اند. اکثر این ابزارها برای پیش‌بینی و تحلیل داده‌های انبوه ساخته شده‌اند.

سایت استاتیستا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه آمار است که هم‌اکنون تحت نظر شرکت استاتیستا ثبت شده است. این سایت با ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی از ابزارهای آماری، برای علاقمندان به این حوزه مفید است. از دیگر خدمات این سایت، استفاده از نرم‌افزارهای آماری مختلف است که بیشتر از نرم‌افزار R استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این نرم‌افزارها برای تحلیل داده‌های آماری می‌تواند در صنایع مختلف بسیار مفید باشد.

در مقدمات آمار، مباحثی مانند مفهوم داده‌ها، متغیرها و انواع آن‌ها، آمار توصیفی و نمودارهای آماری، توزیع‌های آماری و آزمون فرضیه مورد بررسی قرار می‌گیرد. با یادگیری مباحث مقدماتی آمار، شما می‌توانید با کمک ابزارهای آماری، تحلیل داده‌های خود را به گونه‌ای انجام دهید که نتایج به دست آمده به شما کمک کنند تا در بهبود و بالابردن کیفیت خدمات خود بهتر عمل کنید. به طور کلی، با بازدید از سایت استاتیستا و یادگیری مباحث آماری، می‌توانید از دانش خود در این حوزه استفاده کنید و به اهداف خود برسید.
مقدمه‌ای بر ابزارهای آماری – ابزارهای آماری، تحلیل داده و تفسیر آن‌ها

ابزارهای آماری به عنوان یکی از ابزارهای اساسی دانش آمار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها در تجزیه و تحلیل داده‌ها و درک بهتر واقعیت‌های مختلف کاربرد دارند. این ابزارها می‌توانند در حل مسائل مختلف به دانش‌آموزان، دانشجویان، محققان و صنعتی ها کمک کنند. این ابزارها، از تحلیل داده‌های مربوط به تحقیقات علمی گرفته تا آماره تفسیری در امور مالی و بازار و حتی مطالعات اجتماعی و رفتاری به کار می‌روند.

یکی از اهمیت های وجود این ابزارها در قابلیت رسم نمودار، تجزیه و تحلیل داده های پیچیده و عملکرد ثابت آن ها در مسائل گوناگون می‌باشد. این ابزارها با استفاده از الگوریتم‌های مختلفی می‌توانند اطلاعات را به یکدیگر وصل کرده و واکنش های هسته ای آن را پاسخ دهند.

تحلیل داده ها و به کارگیری شیوه‌های مختلف آماری، می‌تواند در هر صنعت کمک کننده باشد. تحلیل داده های آماری، اطلاعات را در قالبی بهتر دسته بندی می‌کند و همچنین نقاط ضعف سیستم را شناسایی می‌کند. بنابراین، در حالی که داده ها فقط برای نشان دادن اطلاعات، توانایی عملیاتی علاوه بر دادن برآورده‌ی نیاز است، با در نظر گرفتن مطالب آماری می‌تواند تصمیم‌ گیری را نیز بسیار راحت‌تر و بهتر کند.

چندین نرم افزار آماری تجاری و رایگان به طور مداوم بروزرسانی می‌شوند و نسخه های جدیدتری پشتیبانی از تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده را ارائه می‌دهند. با این حال، استفاده از ابزارهای آماری برای تفسیر داده های مختلف، نیازمند دقت و دانش کافی در زمینه آن است. به همین دلیل، برخی افراد سعی در یادگیری بیشتر و بهتر استفاده از ابزارهای آماری را دارند تا بتوانند از آن به بهترین نحو استفاده کنند.
آموزش کار با نرم‌افزار استاتیستا – آشنایی با صفحه اصلی نرم‌افزار، وارد کردن داده، تغییر فرمت داده و ذخیره‌ی آن

نرم‌افزار استاتیستا یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌هاست. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان انواع مختلف داده‌ها را تحلیل کرد و به نتایج دقیقی دست پیدا کرد.

در ابتدا برای استفاده از نرم‌افزار استاتیستا، باید با صفحه اصلی آن آشنا شوید. در این صفحه، می‌توانید انواع مختلف ابزار و توابع نرم‌افزار را دسترسی پیدا کنید که به شما در تحلیل داده‌ها کمک خواهد کرد. سپس با وارد کردن داده‌های موجود، می‌توانید به تحلیل و شناسایی ویژگی‌های موجود در داده‌ها بپردازید.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


برای وارد کردن داده‌ها در نرم‌افزار استاتیستا، باید داده‌های مورد نظر را به فرمت صحیح آن وارد کنید. سپس با استفاده از ابزارهای موجود در نرم‌افزار، می‌توانید فرمت داده‌ها را به شکل مورد نیاز خود تغییر دهید. در نهایت، با ذخیره داده‌های تغییر یافته، می‌توانید به تجزیه و تحلیل آن‌ها بپردازید و نتایج دقیقی را به دست آورید. به این ترتیب، با استفاده از نرم‌افزار استاتیستا می‌توانید تحلیل دقیقی از داده‌های خود داشته باشید و تصمیمات درست‌تری را اتخاذ کنید.
نحوه‌ی اعمال آزمون‌های آماری در استاتیستا – آموزش آزمون t و z، آزمون نرمالیته داده، آزمون فرض همگنی و غیره

یکی از اصول اساسی در آمار، اعتبارسنجی و ارزیابی داده‌های جمع‌آوری شده است. برای این منظور، از آزمون‌های آماری استفاده می‌شود که می‌توانند به بازنمایی دقیقتر داده‌ها و تفسیر آن‌ها کمک کنند.

در آموزش آزمون t و z، ابتدا باید مفهوم متغیر تصادفی و توزیع آن را درک کنید. سپس، با محاسبه میانگین و واریانس داده‌ها، می‌توانید آزمون z یا t را برای بررسی فرضیات آماری انجام دهید. این آزمون‌ها برای مقایسه میانگین دو دسته‌ی داده، تفاوت معنادار میان دو مجموعه داده و… کاربرد دارند.

آزمون نرمالیته داده نیز یکی از مهم‌ترین آزمون‌های آماری است که با استفاده از آن، می‌توانید بررسی کنید که آیا توزیع داده‌ها به صورت نرمال (معمول) هستند یا خیر. این آزمون بسیار مهم است زیرا در بسیاری از مدل‌های آماری و بازنمایی داده‌ها، فرض می‌شود که توزیع داده‌ها نرمال است.

آزمون فرض همگنی و غیره نیز برای بررسی فرضیات آماری مانند همگن بودن واریانس دو دسته داده، استفاده می‌شود. با استفاده از این آزمون‌ها، می‌توانید میزان تفاوت وابستگی دو متغیر را بررسی کنید.

در کل، آزمون‌های آماری یک ابزار بسیار قدرتمند در دسترس محققان و شرکت‌ها هستند که می‌توانند به صورت قابل اعتماد، توزیع دقیقتر داده‌ها و اطلاعات بیشتری را در اختیار فرد استفاده کننده قرار دهند. در نتیجه، برای یادگیری و استفاده بهینه از این آزمون‌ها، توصیه می‌شود مفاهیم آماری پایه را به درستی تسلط داشته باشید.
تحلیل داده های چند متغیره در استاتیستا – آموزش همبستگی، رگرسیون، آنالیز عاملی و آنالیز خوشه‌ای

تحلیل داده های چند متغیره در استاتیستا یکی از statista موضوعات پرکاربرد در علوم ریاضیات و علوم اجتماعی است. این روش ها شامل همبستگی، رگرسیون، آنالیز عاملی و آنالیز خوشه‌ای هستند. در این مقاله، به بررسی هر یک از این روش ها و کاربرد آن ها در تحلیل داده های چند متغیره پرداخته می‌شود.

همبستگی به عنوان یک تکنیک تحلیل داده، در تعیین رابطه بین دو متغیر مختلف مانند سن و شاخص توده بدنی استفاده می‌شود. این روش به تحلیل پایداری رابطه بین دو متغیر و نحوه تغییر آن ها در طول زمان کمک می کند. همبستگی با استفاده از ضریب همبستگی که در اختیار قرار می‌گیرد، بین دو متغیر متناظر بررسی می‌شود.

رگرسیون نیز به کار می‌رود تا رابطه بین یک متغیر وابسته و یک یا چند متغیر مستقل را بررسی کند. دقت کنید که رگرسیون در واقع بررسی رابطه میان متغیر های دوتایی نیست؛ بلکه با کمک رگرسیون، می توان رابطه متعددی را بین متغیرها بررسی کرد و پیش بینی کرد.

آنالیز عاملی، به عنوان یک روش تحلیل چند متغیره، با استفاده از ریاضیات خطی، روابط پیچیده بین متغیرها را مشخص می‌کند. این روش طراحی شده است تا روابط مولفه های مشترک بین داده های مختلف را به دست آورد. در آنالیز عاملی، داده ها به عنوان ترکیبی از مولفه های مختلف در نظر گرفته می‌شوند و اصطلاحاً به عنوان “عوامل” شناخته می‌شوند.

آنالیز خوشه‌ای نیز یک روش مفید در تحلیل داده های چند متغیره است. در این روش، متحدث به دنبال این است که گروه‌های یا “خوشه‌های” داده های مشابه با استفاده از ویژگی‌های مشابه بین داده های مختلف تشکیل دهد. این روش برای گروه بندی داده های پیچیده و شناختن الگوهای پنهانی بین داده های مختلف بسیار مفید است.

با توجه به توضیحات بالا، استفاده از تحلیل داده های چند متغیره برای قضاوت درباره پدیده‌های پیچیده اجتماعی و اقتصادی بسیار اساسی و مفید است. به طور کلی، این روش ها به ما کمک می‌کنند تا روابط بین چندین متغیر را درک کرده
ما با تمام نرم افزارهای اماری پروژه انجام می دهیم که نام نرم افزارها در ادامه ذکر شده است.

SPSS
Amos
SmartPls
Expert Choice
Sas
Minitab
Matlab
R
OpenBugs

برخی از نمونه کار به صورت زیر است:

– انجام پروژه های آماری فصل چهار برای کلیه رشته ها

– انجام پروژه های آماری برای تحلیل داده های پانل نامتوازن با نرم افزار R

– مدلسازی ساختاری-تفسیری (ism) با نرم افزار MATLAB

– پروژه محاسبه هم زمان تعداد ۱۰۰۰ضریب تعیین برای ۱۰۰۰ سری داده با نرم افزار R

– برنامه تفکیک داده ها و گذاشتن هر سری در یک شیت اکسل با نرم افزار MATLAB

– براورد پارامترها به روش ماکسیم درست نمایی در نرم افزار R

و ….

آزمون‌ها و تحلیل‌های آماری از تنوع زیادی برخوردار هستند. اینکه چه آزمونی برای پروژه های اماری شما استفاده شود بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله ماهیت متغیرهای مورد مطالعه در پروژه اماری، عنوان پروژه اماری، اهداف و فرضیات، در ادامه به برخی از تحلیل های اماری اشاره شده است

– تحلیل کواریانس

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


– رگرسیون چند متغیره

– تحلیل عاملی اکتشافی یا تاییدی

– همبستگی پیرسون و اسپیرمن

– معادلات ساختاری در مدل یابی

و صدها انالیز استنباطی دیگر
تحلیل آماری


آنچه در این مقاله می‌خوانید:

    نرم‌افزار سس (SAS) چیست؟
    شناسنامه نرم افزار SAS
    تاریخچه نرم‌افزار SAS
    افزونه‌های نرم‌افزار SAS
    ویژگی‌های نرم‌افزار SAS
    کاربرد‌های نرم‌افزار SAS
    مزایا و معایب نرم‌افزار SAS
    مقایسه SAS با نرم‌افزار‌های مشابه

نرم‌افزار سس (SAS) چیست؟

SAS   مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار پر قدرت آماری است. این نرم افزار آماری بیشتر روش‌های رایج آماری را پوشش می دهد و کاربر می‌تواند فرمان‌های خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به کار گیرد. این نرم‌افزار آماری برای حرفه ای‌ها می باشد. به نظر می‌رسد غیر از فارغ التحصیلان آمار، دانش آموختگان سایر رشته ها نمی‌توانند به راحتی از این نرم‌افزار استفاده نمایند.

گزینه ها و زیر گزینه‌های متعددی در SAS  وجود دارد که کاربر را قادر می‌سازد تا تجزیه و تحلیل‌های آماری و غیر آماری را در سطوح مختلفی از نظر پیچیدگی و جزئیات انجام دهد. انواع تجزیه و تحلیل‌های سری‌های زمانی، انواع مدل‌های خطی و غیر خطی، روش‌های چند متغیره پیوسته و گسسته، کنترل کیفیت، آمار توصیفی، انواع تحلیل‌های گرافیکی و نموداری، انواع تحلیل‌های ماتریسی و . . . را می‌توان توسط این نرم‌افزار انجام داد.

پس از نسخه تحت Dos، تا کنون نسخه های ۸٫۷  و  ۹٫۱  از این نرم افزار که تحت ویندوز هستند نیز وارد بازار شده است.

نرم‌افزار سس (SAS) چیست؟
شناسنامه نرم افزار SAS
شرکت سازنده     موسسه ساس( شرکت نرم افزار آمریکایی)
مالک شرکت     حیم گودنایت
نرم‌افزار‌های دیگر این شرکت     SAS/qc (کنترل کیفیت)،  SAS/graph (تهیه گراف‌های کیفی)، SAS/ets (آنالیزهای اقتصادی و سری‌های زمانی)
تاریخ تولد نرم‌افزار     ۱۹۷۰
آخرین ورژن     ۲۰۱۱
آدرس سایت نرم‌افزار     www.sas.com
روش استفاده آزمایشی     وارد سایت نرم‌افزار شده، در قسمت بالای صفحه سمت راست با کلیک روی گزینه Try SAS وارد صفحه بعدی می‌شویم. در این قسمت با کلیک بر گزینهSAS TRIAL ENVIRONMENT  نسخه آزمایشی این نرم ‌افزار را به مدت ۲ هفته دانلود و استفاده رایگان می‌کنیم.
روش خرید رسمی و غیررسمی     رسمی: ابتدا وارد سایت اصلی شده، این بار با کلیک روی گزینه Buy اقدام به خرید نسخه اصلی نرم‌افزار می‌کنیم. در این بخش دو گزینه برای خرید پیش رو داریم. خرید و استفاده به صورت ساعتی و یا خرید از طریق بسته‌های پیشنهادی سایت.

غیررسمی: دانلود فایل کرک شده از سایت‌های موجود از طریق لینک‌ قرار داده شده.
روش نصب    

    فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
    نرم افزار را نصب کنید و در مراحل نصب در مرحله Specify SAS installation data File روی دکمه Browse کلیک کنید و فایل SAS94_M6_31JAN2021_Win_X64_Wrkstn.txt موجود در پوشه License را Open کنید. تاریخ ویندوز را به ۲۰۲۰ تغییر دهید و Next بزنید.
    بعد از پایان نصب، نرم افزار RunAsDate را دانلود و فایل RunAsDate.exe را در مسیر C:\Program Files\SASHome\SASFoundation\9.4 کپی کنید
    فایل RunAsDate.exe را اجرا کنید و دکمه Browse را بزنید و فایل sas.exe را Open کنید. تاریخ را به ۲۰۲۰ تغییر بدید. گزینه Return to the current date/time after  را انتخاب کنید و عدد ۱۲۰ را وارد کنید. در کادر خالی قسمت Create Desktop Shortcut  متن sas را وارد کنید و دکمه Create Desktop Shortcut  را بزنید
    نرم افزار را از طریق آیکون جدید که در دسکتاپ ایجاد شده است اجرا کنید.

نوع داده‌ها     کمی
تاریخچه نرم‌افزار SAS

نرم‌افزار SAS  در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیای شمالی توسعه پیدا نمود. در آغاز این نرم‌افزار جهت تجزیه و تحلیل داده‌های مرتبط با تحقیقات کشاورزی بکارگرفته شد. اما به‌مرور در سایر علوم نیز مورد استفاده قرار گرفت، به‌نحوی که هم‌اکنون می‌توان آن را به‌ عنوان پرکاربردترین نرم‌افزار آماری برشمرد. عنوان  SAS مخفف سه کلمه  statistical analysis system است و موسسه  SAS با همین نام بسته‌های نرم‌افزاری زیادی را به بازار عرضه نموده‌ که هرکدام در زمینه‌های متفاوت تخصصی شده‌اند.
افزونه‌های نرم‌افزار SAS
file
Edit
View
Tools
Data
Solution
Window
Help

 
ویژگی‌های نرم‌افزار SAS

    بازیابی اطلاعات و مدیریت داده
    گزارش‌نویسی و گراف‌ها
    آمار و داده‌کاوی
    برنامه‌ریزی تجاری، پیش‌گویی و سیستم پشتیبانی تصمیم‌گیری
    تحقیق در عملیات و کنترل پروژه
    کنترل کیفیت
    توسعه نرم‌افزار پلیکیشن
    انبار داده استخراج، انتقال، بارگیری
    چندسکویی و نرم‌افزار کنترل از راه‌دور

 
کاربرد‌های نرم‌افزار SAS

این نرم‌افزار به لحاظ محاسباتی بسیار قدرتمندتر از نرم‌افزارهای آماری دیگر چون SPSS و S-PLUS می‌باشد. نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار اریه گردیده که جدیدترین نسخه نسخه ۹٫۲ می‌باشد. یکی از نقاط قوت این نرم‌افزار این است که به کاربران اجازه می‌دهد که تحلیل‌های آماری را در هر سطحی از پیچیدگی انجام دهند. این نرم‌افزار احتیاج به برنامه‌نویسی دارد و مانند نرم‌افزار Spss همه کارها با منوها انجام نمی‌شود.

انواع تجزیه و تحلیل‌های سری‌های زمانی، انواع مدل‌های خطی و غیر خطی، روش‌های چند متغیره پیوسته و گسسته، کنترل کیفیت، آمار توصیفی، انواع تحلیل‌های گرافیکی و نموداری، انواع تحلیل‌های ماتریسی و … را می‌توان توسط این نرم‌افزار انجام داد. این نرم‌افزار دارای Help بسیار قوی می‌باشد که هر کاربری به راحتی می‌تواند موارد موردنیاز خود را آموزش ببیند.
مزایا و معایب نرم‌افزار SAS

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


از مهم‌ترین مزایای این نرم افزار امکان برنامه نویسی برای تحلیل‌های پیشرفته آماری و علی‌الخصوص برنامه نویسی جهت تحلیل‌های ماتریسی است.

SAS بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک رابط مبتنی بر جریان است که امکانات کشیدن و رها کردن را فراهم می کند.
SAS قادر به دستیابی به مجموعه‌ای از داده‌های بزرگ است.
مقایسه SAS با نرم‌افزار‌های مشابه

بر خلاف نرم افزارهایی مانند Minitab  و  SPSS که ارتباط کاربر با نرم افزار از طریق پنجره ها و جعبه های محاوره ای صورت می گیرد، روش اصلی در کار با SAS برنامه نویسی است. هر چند در نسخه های ۸٫۷  و  ۹٫۱  برخی دستورات به صورت پنجره ارائه شده است.

SAS در برخی زمینه ها از جمله در زمینه گرافیکی از سایر نرم‌افزارها مانند Splus  ضعیف تر است.

SAS برای یادگیری دشوار است و نیاز به یک دستور العمل کافی برای یادگیری آن دارید. R برای یادگیری به یک زبان برنامه نویسی نیاز دارد که نیاز به پیاده سازی دارد یا در غیر این صورت به کدهای پیچیده منجر می شود.

R زبان محوری و کاربردی است؛ کد منبع نرم افزار R به زبانهای C و FORTRAN نوشته شده است. R مستقل از سیستم عامل است و از کلیه سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. SAS اما مبتنی بر SQL Language است و یک زبان رویه ای پیروی می کند.

R بیشتر built-in library است و بهترین گزینه برای تجسم نقشه است. SAS در هنگام نصب در سیستم SAS مؤلفه هایی را ارائه می دهد (ETS ، بانک اطلاعاتی). در ورودی های SAS به اکسل یا از چندین منبع داده و تجزیه و تحلیل آماری نتیجه به شکل جداول ، نمودارها ، HTML ارائه می شود.

R دارای مزیت های کلیدی نسبت به SAS است؛ سیستم گرافیکی پایه R به ما این امکان را می دهد تا کنترل خوبی بر نقشه و نمودار اصلی داشته باشیم.

 
سریعترین زمان توسط متخصصان و مجریان با انگیزه مجموعه رایا پروژه که سالیان زیادی است در این حوزه در حال فعالیت است شما می توانید تمامی پروژه های مربوط به سفارش پروژه های statistica را در رایا پروژه به صورت رایگان و ثبت سفارش انجام دهید.

 
نرم افزارstatistica چیست؟

 

Statistica یک نرم‌افزار تحلیل داده‌های آماری است که توسط شرکت تحقیقاتی و توسعه‌دهنده نرم‌افزاری آمریکایی به نام StatSoft تولید و ارائه شده است. این نرم‌افزار به منظور تحلیل داده‌ها، ایجاد نمودارهای آماری، انجام آزمون‌های آماری و ایجاد مدل‌های آماری برای پژوهشگران، محققان، دانشجویان و کاربران صنعتی توسعه داده شده است.

Statistica از الگوریتم‌های مختلف آماری و تحلیل داده‌های پیشرفته استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به آنالیز عاملی، تجزیه و تحلیل خوشه‌ای، تحلیل مؤلفه‌های اصلی، رگرسیون، تحلیل آماری متعدد، محاسبات نظریه اطلاعات، شبکه‌های عصبی و دیگر الگوریتم‌های هوش مصنوعی اشاره کرد. این نرم‌افزار همچنین امکاناتی برای تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده، ایجاد گزارش‌های آماری و تصاویر تحلیلی، تجزیه و تحلیل داده‌های توزیع شده، وب‌سرویس‌های تحلیل داده‌ها و دسترسی به پایگاه داده‌های گسترده را فراهم می‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار آمار می‌توان به آسانی کار با آن، پشتیبانی از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، توانایی اتصال به پایگاه داده‌های مختلف، قابلیت سفارشی‌سازی و گسترش، قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای دیگر و قابلیت یادگیری ماشین و هوش مصنوعی اشاره کرد.

 
نحوه نصب نرم افزار statistica

 

برای نصب نرم افزار آمار، ابتدا نرم افزار را از وب سایت رسمی یا یک  سایت منبع معتبر دانلود کنید.

    پس از اتمام دانلود، فایل نصب را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا مراحل نصب شروع شود.
    برای تکمیل نصب، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید، که بسته به نرم افزار متفاوت است.
    به طور معمول، این شامل موافقت با شرایط و انتخاب محل نصب، و انتخاب هر گونه ویژگی یا افزونه اضافی است.
    پس از اتمام نصب، می‌توانید نرم‌افزار را راه‌اندازی کنید و استفاده از آن را برای تجزیه و تحلیل آماری شروع کنید.

شایان ذکر است که بسته‌های نرم‌افزار آماری مختلف ممکن است نیازمندی‌ها یا مراحل نصب خاصی داشته باشند، بنابراین همیشه توصیه می‌شود که برای دستورالعمل های دقیق  ارائه شده توسط توسعه دهنده نرم افزار مراجعه کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که سیستم شما حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم افزار را داشته باشد.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.

خدمات رایا پروژه در ارائه انجام پروژه های statistica چیست؟

 

انجام پروژه های نرم افزار statistica

سفارش پروژه های آمار با نرم افزار statistica

انجام  مشاوره تمامی پروژه های statistica

آموزش کامل statistica

 
چطور میتونم سفارش پروژه های statistica چیست؟

 

همچنین اگر شما قصد سفارش پروژه داشته باشید میتوانید برای ثبت سفارش انجام پروژه های statistica با کیفیت عالی در سایت رایا پروژه  ثبت سفارش انجام بدید برای این کار می توانید گزینه سفارش پروژه که در انتهای این صفحه وجود دارد کلیک بفرمایید و در صفحه برای شما باز میشود اطلاعات پروژه خود را همراه با زمان انجام مودر نظر خودتون را برای کارشناسان ما ا‌رسال کنید در سریعترین زمان پاسخگوی
اعات خامی است که به دست آورده ایم به این دلیل است که آمار را شاخه ای از نظریه تصمیم ها نام می برند.

به طور کلی در این علم مطالعه و قضاوت معقول در مورد مباحث مختلف بر اساس یک نمونه آماری انجام می شود. نظریه ی آماری، عدم قطعیت و اتفاقات تصادفی توسط نظریه ی احتمالات را مدل سازی می کند. دو آمار وجود دارد:

    آمار بیز
    آمار کلاسیک

در آمار بیز بر اساس یک سری اطلاعات که از قبل داریم عمل می کنیم یعنی بر اساس فرضی که داریم داده های خامی را که به دست آورده ایم را مطابقت می دهیم؛

آمار کلاسیک همان آماری است که در دبیرستان و دانشگاه درس داده شده است؛ در آمار کلاسیک ابتدا نتایج را بدست می آوریم سپس بر اساس نتایجمان فرض هایی که داریم را روی آن تست می کنیم.

در ضمن می توان گفت که آمار جزو علم داده هاست. از علم آمار در داده کاوی بسیار استفاده می شود. (منبع:موسسه آموزشی و پژوهشی آنلاین سپار اوج دانش)
نرم افزارهای آمار

کلا با برنامه نویسی می توان هر نوع عملی در علم را انجام داد اما نرم افزارهایی که به طور تخصصی روی پروژه های آماری کار می کنند عبارتند از:

    اس پی اس اس SPSS
    متلب MATLAB
    SAS
    STATISTICA
    مینی تب MINITAB
    Eviews
    NCSS
    R
    LISREL
    وچندین نرم افزار دیگر.

انجام پروژه آمارگیری و پرسشگری
برخی از سفارشات پذیرفته و انجام شده در زمینه انجام پروژه آمار توسط پروژه سرا:

    پروژه تحلیل آماری SPSS
    پروژه آماری استنباطی در روانشناسی
    پروژه آماری با 50 داده
    پروژه آماری نمرات
    پروژه آماری دانشگاهی
    انجام پروژه آماری SPSS
    تحلیل داده آماری
    تحقیق آماری
    تحقیق آماری استنباطی
    تحقیق آماری استنباطی روانشناسی
    تحقیق آماری با نمودار
    تحقیق آماری در مورد بیکاری
    و ده ها تحقیق و پروژه آماری

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


آنچه در این مقاله می‌خوانید:

    نرم‌افزار مینی‌تب (Minitab) چیست؟
    شناسنامه نرم افزار مینی تب
    روش استفاده آزمایشی نرم افزار مینی‌تب
    روش خرید رسمی و غیررسمی نرم‌ افزار مینی‌تب
    تاریخچه نرم‌افزار Minitab
    افزونه‌های نرم‌افزار
    ویژگی‌های نرم‌افزار:
    کاربرد‌های نرم‌افزار مینی‌تب
    مزایا و معایب نرم‌افزار
    مقایسه مینی‌تب با نرم‌افزار‌های مشابه:

نرم‌افزار مینی‌تب (Minitab) چیست؟

مینی تب، یک نرم افزار آماری قدرتمند و کاربرپسند است که برای تجزیه و تحلیل داده‌های آماری در زمینه‌های مختلفی از جمله: صنعت، تجارت، پزشکی و علوم استفاده می‌شود. این نرم افزار طیف گسترده‌ای از ابزارها و قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا داده‌های خود را به سرعت و به راحتی تجزیه و تحلیل کنند‌.

مینی تب به ویژه برای کنترل کیفیت آماری یا SPC (رابط بین رشته آمار و کنترل کیفیت در صنعت) و بهبود کیفیت آن مناسب است. این نرم‌افزار ابزارهای مختلفی را برای کمک به کاربران در شناسایی و کاهش واریانس در فرآیندها و محصولات ارائه می‌دهد. مینی تب همچنین برای انجام تحلیل‌های آماری پایه و پیشرفته مانند آنالیز واریانس (ANOVA)، آزمون فرضیه‌ها و مدل‌سازی سری زمانی استفاده می‌شود.

نرم افزار مینی‌تب چیست؟
شناسنامه نرم افزار مینی تب
منتشرکننده     Minitab, Inc
ایجاد کنندگان     باربارا ریان، توماس ریان و برایان جونیور
نرم‌افزار‌های دیگر این شرکت     Trainer quality
تاریخ تولد نرم‌افزار     ۱۹۷۲
آخرین ورژن     ۲۰۱۹
آدرس سایت نرم‌افزار     minitab.com
روش استفاده آزمایشی نرم افزار مینی‌تب
    ابتدا وارد سایت اصلی نرم‌افزار می‌شویم.

در بالای صف

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.

حه سمت راست روی دکمه گزینه Try/Buy کلیک کرده و وارد صفحه بعد می‌شویم.

در صفحه جدید، وسط صفحه، گزینه Try  را از قسمت مشخص انتخاب کرده، مشخصات را در لیست خواسته شده تکمیل و به صورت آزمایشی نسخه رایگان را برای مدت یک ماه دانلود و استفاده می‌کنیم.
روش خرید رسمی و غیررسمی نرم‌ افزار مینی‌تب
    
خرید رسمی نرم‌افزار مینی تب

همانند مراحل استفاده آزمایشی وارد سایت شده و به جای گزینه Try، گزینه Buy را انتخاب می‌کنیم.

در این صفحه انواع بسته‌های پیشنهادی جهت خرید نرم‌افزار به همراه ویژگی‌ها و امکانات را مشاهده می‌کنیم که با خرید اشتراک سالانه نرم‌افزار هر کدام قابلیتی را ارائه می‌دهند.
خرید غیررسمی نرم‌افزار مینی تب

نسخه ۱۶ نرم افزار مینی تب، نسخه ای کامل و نسبتا جدید از این نرم افزار می باشد که به راحتی بر روی انواع ویندوزها نصب می شود. نسخه های جدیدتر نیز عرضه شده اما قاعدتا نسخه های جدیدتر هنگام نصب و کرک مسائل بیشتری را خواهند داشت.
روش نصب     فایل کرک شده نرم‌افزار را از سایت‌های موجود دانلود کرده.ابتدا لازم است فولدر حاوی فایل نصبی را از حالت zip شده خارج کنید. سپس با کلیک بر روی فایل Setup نرم افزار را نصب نمایید.
نوع داده‌ها     کمی
تاریخچه نرم‌افزار Minitab

نرم‌افزار مینی تب، یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم افزارهای آماری جهان است که در سال ۱۹۷۲ توسط سه محقق دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا به نام‌های باربارا ریان، توماس ریان و برایان جونیور طراحی و توسعه یافت. این نرم‌افزار در ابتدا به عنوان نسخه ساده شده‌ای از نرم‌افزار OmniTab ارائه شد که به دلیل پیچیدگی و هزینه بالای آن، استفاده از آن برای بسیاری از افراد و سازمان‌ها دشوار بود.

مینی تب با هدف تسهیل استفاده از آمار در میان افراد غیرمتخصص در این زمینه طراحی شد. این نرم‌افزار از همان ابتدا با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین نرم افزارهای آماری جهان تبدیل شد.
افزونه‌های نرم‌افزار
File
Edit
Data
Calc
Stat
Graph
Editor
Tools
Window
Help
Assistant

 
ویژگی‌های نرم‌افزار:

    جمع‌آوری داده‌ها: جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف، از جمله داده‌های موجود در فایل‌های اکسل، فایل‌های متنی و پایگاه‌های داده صورت می‌گیرد.
    ارائه نتایج:  قابلیت ارائه نتایج تجزیه و تحلیل آماری به صورت نمودار، جدول و متن وجود دارد.
    تجزیه و تحلیل فرضیه:  قابلیت انجام انواع مختلف آزمون فرضیه ، از جمله آزمون t، آزمون F و آزمون z وجود دارد.
    کنترل کیفیت:  این برنامه دارای انواع مختلف ابزار کنترل کیفیت، از جمله نمودار کنترل، نمودار هیستوگرام و نمودار Pareto است.
    یادگیری ماشین:  این نرم‌افزار قابلیت استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای پیش‌بینی و طبقه‌بندی داده‌ها را دارد.

 
کاربرد‌های نرم‌افزار مینی‌تب

    تحقیقات

یکی از کاربردهایی که می‌توان از این نرم افزار فوق‌العاده انتظار داشت، استفاده از امکانات آن در تحقیق و پژوهش است. خیلی از محقیقین و اساتید دانشگاهی از امکانات این برنامه برای آنالیز و تحقیقات آماری بهره می‌گیرند.

    افزایش استانداردهای کیفیت

خیلی از شرکت‌ها امروزه از این نرم افزار برای ارتقا استانداردهای کیفیت استفاده می‌کنند. با امکانات آماری این نرم افزار می‌توان به راحتی نقص‌های کیفیتی را شناسایی و برای اصلاح آن‌ها اقدام کرد.

    مدیریت کسب و کار

در مدیریت کسب و کار، نرم‌افزار مینی تب می‌تواند برای مدیریت فرآیندهای تجاری استفاده شود. این نرم‌افزار در کنار سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه می‌تواند به مدیران کمک کند تا فرآیندهای تجاری خود را اتوماتیک کنند و کارایی را بهبود بخشند. این ابزار همچنین می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌های تجاری استفاده شود.

 

    تحلیل آماری با Minitab و شبیه سازی داده های تصادفی بر پایه توزیع ها مختلف
    تحلیل آماری با Minitab و برآورد نقطه ای و فاصله ای و آمارهای آن ها
    تحلیل آماری با Minitab و روش های گرافیکی جهت تشریح داده ها
    تحلیل آماری با Minitab و آزمون های فرضیه با توجه به اطلاعات در دسترس از جوامع
    تحلیل آماری با Minitab و آمار توضیحی و توزیع احتمال های گسسته و پیوسته
    تحلیل آماری با Minitab و امکان محاسبه ضریب همبستگی بین متغیرهای مختلف
    تحلیل آماری با Minitab و رسم و تجزیه تحلیل نمودارهای کنترل، شش سیگما، SPC ،MSA
    تحلیل آماری با Minitab و سم نمودارهای سه بعدی
    تحلیل آماری با Minitab و انجام تحلیل کنترل کیفیت آماری
    تحلیل آماری با Minitab و انجام تحلیل آماری و اقتصادی سری های زمانی
    تحلیل آماری با Minitab و ابزارهای طراحی و تحلیل طرح‌های آزمایشی
    تحلیل آماری با Minitab و ابزار تعیین اندازه نمونه و قدرت آزمون
    تحلیل آماری با Minitab و ابزارهای آنالیز بقا و قابلیت اطمینان
    تحلیل آماری با Minitab و آنالیزهای چند متغیره

مزایا و معایب نرم‌افزار
مزایا

نرم‌افزار مینی تب که بدون شک  جز  بهترین برنامه‌ها در زمینه کنترل کیفیت آماری است و خواهد بود  که به کمک  آن می‌توان به راحتی  داده‌ها را تجزیه و تحلیل کرده  که این کار باغث می شود محصولات و خدمات را بهبود دهیم. نرم‌افزار مینی تب  ابزار مناسبی برای انجام پروژه هایی است که شش‌سیگما (Six Sigma) در ان دخالت دارد که موجب ایجاد تحول و بهود کیفیت در سازمان می‌شود واین نرم‌افزار توانایی بسیاری در پردازش،  تجزیه و تحلیل، تهیه‌ گزارش و سایر امکانات و ابزارهای کامل که رشته‌های امار و صنایع می‌خواهند  را شامل می‌شود.

در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت.

استفاده ساده و کاربرد زیاد و اجرای فرمان‌ها از طریق منوها و نوشتن دستورات در محیطsession  از مزایای  آن می‌باشد.

همچنین می‌توان برای اجرای فرمان هایی که در منو موجود نیست، یک ماکروی کوچک نوشت و آن را اجرا کرد.
معایب

Minitab  در زمینه تحلیل سری‌های زمانی دچار ضعف است.
مقایسه مینی‌تب با نرم‌افزار‌های مشابه:

یکی از کاربردهای فنون آماری، پیش‌بینی پدیده‌هایی است که به زمان مرتبط هستند. هرچند این محاسبات بسیار طولانی و پیچیده‌اند ولی نرم‌افزارهای آماری این کارها را به سادگی و سرعت انجام می‌دهند. جدول زیر نیز به مقایسه ویژگی‌های مربوط به تحلیل‌های سری زمانی می‌پردازد.
نام نرم‌افزار     مدل ARIMA     مدل GARCH     مدل GARCH چند متغیره     آزمون‌های ایستایی سری زمانی (unit root test)     خودرگرسیون برداری (Vector Autoregression)     آزمون هم‌افزایی (Co-integration)
Minitab     بله     خیر     خیر     خیر     خیر     خیر
R     بله     بله     بله     بله     بله     بله
SAS     بله     بله     بله     بله     بله     بله
SPSS     بله     بله     خیر    
داد و ارقام می پردازد. در این علم که بر پایه ریاضیات است، به جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه اطلاعات ارقام پرداخته می شود. متخصصین آمار معمولا دانش خود را در علوم مختلفی از جمله: اقتصاد، زیست شناسی، مهندسی، پزشکی، بهداشت عمومی، روانشناسی، بازار یابی، آموزش و ورزش بکار می برند. هدف از علم آمار کمک به تفکر علمی است و آمار شناس شخصی است که با مشاهده، اطلاعاتی را بدست می آورد و سپس با استفاده از اطلاعات بدست آمده، اتفاق ها و حوادث را پیش بینی می کند.
توانایی های موردنیاز در رشته آمار:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


    قوی بودن در علم ریاضی.
    قدرت درک علمی مسائل آماری و تجزیه و تحلیل احتمالی.
    علاقه‌مندی به آموزش و یادگیری علوم کامپیوتر .
    صبر و حوصله.
    علاقه به تحقیق و پژوهش.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های آماری با spss

انجام پروژه های statistica

انجام پروژه های لیزرل (Lisrel)

انجام پروژه های R

انجام پروژه های NCSS
برای انجام پروژه آمار باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های آمار و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه رشته آمار را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های آمار، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی آمار:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و  ارائه دهد. حتی اگر درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه آمار ارائه خواهیم داد.

 
انجام تحلیل داده پروژه پایانی رشته آمار:

انجام تحلیل داده پروژه پایانی رشته آمار از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی آمار ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه آمار خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های آمار و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ  شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه آمار شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه آمار به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های آمار در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های آمار از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های آمار در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه آمار برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.


نمونه پروژه های آماده آمار:





:: موضوعات مرتبط: proje static , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: